Followers

anivrsry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 16 December 2011

ya ALLAH

Assalamualaikum
T_T
ya ALLAH aku memohon dapa mu ya ALLAH...
jika dia jodoh yg kau telah tentu kan kepada ku ya ALLAH
jadi kan lah dia seorang yg jujur dan amanah,
patuh pd perintah mu ya ALLAH.
jika dia bukn jodoh yg kau berikan kepada ku
jauh kan lah dia dari seluruh hidup aku ya ALLAH
aku memohon kpada mu ya ALLAH..
aku tak sangup nak mendengar keburukn yg tlh brlaku ya ALLAH,
aku tak mahu melihat benda yg bole membuat hati aku sakit ya ALLAH.
aku tak sangup di tipu lg,
aku tak kuat nak tangung semue ni ya ALLAH.
aku tak sangup nk harungi nyer seorang diri.
aku tidk mampu lg nk menahan kesedihn yg ad sekarng ni,
aku tak kuat untuk menahan kesakitn hati ni seorng diri,
hati aku tak kuat untuk menanggung semue ni ya ALLAH..
aku merayu kpd mu ya ALLAH,
ap lg yg engkau nk uji aku ya ALLAH?
ap kesilapn yg tlh aku buat sampy kn aku kene menangung sakit hati yg sebegini rupa ya ALLAH,
ampun kn lh dosa aku jika aku ada membuat kesilapan di dunia ni ya ALLAH,
jgn lh kau turun kn ujian sebegini rupa kpd diri ku ya ALLAH.
aku merayu kpd mu ya ALLAH....
aku bersyukur kpd mu ya ALLAH kerana kau tlh kurnia kn mata hati yg terang ya ALLAH
aku juga bersyukur kpd mu ya ALLAH krna kau tlh kurnia kn aku kesabaran yg tinggi ya ALLAH...
aku juga bersyukur ya ALLAH krna kau tlh memperliht kn aku dgn kebenaran yg ad selami ni ya ALLAH..
aku juge brsyukur krna kau tlh memberi ku sebuah hati dn perasaan yg tajam ya ALLAH...
aku juga bersyukur krna kau tlh memberi sebuah hati yg ikhlas kpd diri ku ya ALLAH..
aku juga bersangat bersyukur krna kau tlh memberi sebuah perasaan dan naluri yg kuat ya ALLAH....
ya ALLAH jauh kn lah aku dari lelaki yg bukn jodoh aku ya ALLAH...
dekat kn lah dan permudah kn lh perjalanan jodoh yg kau telh tentukn lh kpd aku ya ALLAH..
jauh kan lah rintangan yg x mampu kami lalui ya ALLAH....
AMIN!!
AMIN YA RABBALALAMIN....

kalau suke like N komen oke :)

No comments:

Post a Comment