Followers

anivrsry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 13 March 2012

aku sangop wt ap je untuk dpt kn kau !

Assalamualaikum
^_^
erm ok tjok ari ni agak ganaz n agak keterlaluan kn..hoho keterlaluan sngt ker?? haha
erm ok aku sangop wt ap je untuk dapat kan kau! ok mksod sy kt cni sy ad mengharap kn sesuatu bnde aw!
BENDA ok...bukn owg! haha jgn perasan owg! haha PLEZZZ deh!
erm ok ari 2 mse sy g men bowling dgn adik angkt sy...lps je men bowling 2 sy swoh ayh amek sy lh kn..tp ayah balik lmbt lk time 2..erm ok sy pon round2 dlu lh kt p.b 2...smbil 2 teringt lk kt Jam tangan sy yg cermin nyer pech 2...lps 2 sy g crik kdy jam! n tnyer kt owg kedai 2 boleh btol kn cermin jam ke kt cni..n akk kedai 2 pon ckp boleh..n sy tnggu lh ayh sy amek sy kn nk hntr jam sy sekali lh time 2..erm ok punyer lh lame kn sy tnggu haha last2 ayah sampai..ok lps sy hntr jam 2 sy belek2 lh jam2 yg ad kt kedai 2 kn ! hoho smue mahal2... @_@
klw mintk ayah time 2 mesti xdpt punyer ! haha sebb nyer dh lh mahal kn..ayh aq ni bukn cop duit nk beli sesuke hty ! erm ok xper lh kn..sebb smue jam mahal2 konon nyer xnk pandang! haha..bukn ap..tkot nnt terpandang yg cntik dh sush kn haha...
tp mata ni degil sangat lh ! nk gak pandang jam2 yg cntik2 ! haha hah hamek kau!!
bile terpandang je jam jenama casio kt kedai 2 huh! ap lg kn belek punyer lh belek kn! ad yg trpandang 1 jam ni! hoho CANTIK siot! peewiiitt! haha
erm sy ni mmng suke jam jenama casio je..xsuke yg lain sebenr nyer! ~_~ dimand lk aq ni! haha
erm ok jam yg jemana casioa ni simple je..bentuk2 nyer pon simple je...memuaskan hty sangat2..mmng teast kt sy lh kn..haha citerase 2 nth knp dry dlu kt casio..hoho erm dlu dh pky casio bnyk kli...mse sekolh rendh lg aw! ingt lg jam nyer siap ad calculator! haha mmng xboleh bla! mase drjah due matematik aq dpt full! sebb ad jam 2 haha... :) suke giler kot! smue cikgu puji haha...tp sekejp je jam 2 dh rosak sebb xrety jge lh ni pasal nyer ! hah hamek kau! 2 lh bapak kau dh beli kn bukn rety nk jge btol2..bapak kau kn dh pesan pky time x perekse je..yg kau degil nk pky juge time perekse 2 knp ! kn dh rosak ! haha trkene hidung sendiri haha...
erm ok brbalik pd cerite ni....jam yg sy tngok ari 2 simple je jam nyer,,...bukn jam digital...tp ni jam jarum 2 huhu...erm dlm jam 2 wrne PINK! hoho cntik siot...mmng giler argh cntik nyer haha...erm tngok hrge nyer wow! RM3++ ! juling bijik mate ni haha..mungkin anak owg kaye akan ckp murah je 2...tp klw owg yg bese2 mcm sy ni akan ckp 2 dh cukup mahal dh 2...huhu erm tnyer kt ayah....
"ayah klw anak ayah nk jam 2 boleh x"
ayh tnyer hrge nyer berapa...sy jwb lh yg mcm sy tngok 2 kn! then ayah ckp..."BOLEH" yahooo suke3..haha tp ayat ayh lo hbs lg..ayah smbong lg "nnt mintak husband kau eh"
hahaha hamek kau kn dh kena mcm 2 haha....herm nk mintak kt husband eh? erm cm ner nk mintak husband? sy lom kawen lh ayah...ermm ayah ni kn..saje je nk swoh anak ayah kawen cept ! haha gatal!!
erm xper lh....sy nk beli gak jam 2! nk dpt wet dry mane? erm dry ibu lh...haha tp bukn selepuk! mesti lh sikit2 kn sy kumpol! hoho..harap2 lh dpt kn.. ^_^
suke sngt kt jam 2.... ^_^ cantik... ^_^
*jam nyer lebey kurang mcm ni lh..tp dlm nyer wrne pink ! *

erm nk kumpol wet 1 hry bp henget erk ?? ermmmmm harga cm 2 so 1 hry RM5 ermm bole x erk? haha harap2 boleh lh yerkk AMIN! ^_^
doa kn ye kwn2... ^_^
ok lh daa~
wasalam
^_^

kalau suke like N komen oke :)

No comments:

Post a Comment